Barbara Popławska

Terapeutka, coach, nauczycielka akademicka, autorka książek, poetka, performerka
Jestem absolwentką: Uniwersytetu Warszawskiego – indywidualny program studiów na Pedagogice i Psychologii, Akademii Trenerów pod auspicjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Ukończyłam szkolenia w Ośrodku Terapii Uzależnień oraz w Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej. Studiowałam podyplomowo na Wydziale Socjologii i Filozofii UW. Uczestniczę w szkoleniach i konferencjach doskonalących pracę z parami. Uczestniczę w działaniach performatywnych z obszaru muzykoterapii i psychologii języka.
Swoje doświadczenia zawodowe zdobywałam/zdobywam:
w Poradni Psychologicznej pracując z osobami dorosłymi indywidualnie, z parami oraz z grupami;
w Ośrodku dla Osób Głuchych - pomagając im w adaptacji do świata słyszących;
w Ośrodku Profilaktyczno-Terapeutycznym, gdzie pracowałam z osobami uzależnionymi i ich rodzinami.
Prowadziłam zajęcia ze studentami uczelni psychologicznych i artystycznych.
Pracuję z osobami w różnych instytucjach i zarządach firm.
Prowadzę również warsztaty i szkolenia psychologiczne oraz wykłady motywacyjne.
Jestem autorką książek, które wpisują się w nurt psychologii pozytywnej: „Coaching duszy”
i „Marketing Miłości”. Wspólnie z psychoterapeutą, Jackiem Gientką, opublikowaliśmy książkę "Bajki dorosłych".
Pracuję w następujących obszarach:
emocje, przeciwdziałanie wypaleniu, empatia, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, mechanizmy obronne, praca nad samooceną, wzmacnianie poczucia własnej wartości, komunikacja i poprawa relacji w związku, komunikacja w grupie, inteligencja emocjonalna, oswajanie tremy, zarządzanie stresem, przygotowanie do wystąpień publicznych, myślenie kreatywne, psychologia twórczości, storytelling , terapia śmiechem, psychologia pozytywna, działania w kierunku poprawy jakości życia.
Pomagam w rozwiązywaniu codziennych problemów, ale też pomagam kreować wydarzenia wyjątkowe i niecodzienne.
Zapraszam na konsultacje.
Moje teksty na Blogu "W stronę zmiany"
PRZYKŁADOWE REKOMENDACJE: